Site Loader
تهران، پونک،مجتمع تجاری بوستان، طبقه سوم، پلاک ۷۸۴

فرانسه هر ساله بیش از 23% از بودجه ملی را به آموزش اختصاص می دهد و به دقت کیفیت آموزشهای ارائه شده و مدارک اعطا شده را زیر نظر دارد. عالی بودن مدارک فرانسوی بر روی شبکه به هم پیوسته موسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی با اعتبار و شهرت جهانی تکیه دارد. (بیش از 3000 موسسه شامل 90 دانشگاه 240 مدرسه عالی مهندسی 230 مدرسه عالی بازرگانی و 2000 موسسه متشکل از مدارس عالی هنر و معماری آموزشهای پیراپزشکی و غیره)
فرانسه کشوری است که تحصیل در آن به صورت رایگان می باشد و از سوی دیگر نزدیک به 200 میلیون نفر در جهان به زبان فرانسه تکلم میکنند. تسلط و آشنایی به این زبان دسترسی ویژه به بیش از 47 کشور از 5 قاره جهان را ممکن می‌سازد.
شرایط اقامت در این کشور اینگونه است که شخصی اگر 7 سال به طور متوالی در آنجا باشد (تحصیلی، کار و…) می تواند اقامت این کشور را اخذ نماید و بعد از یک هفته ورود به این کشور مقیم آنجا می شود. همچنین شخص در حین تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی 20 ساعت در هفته حق کار دارند که اگر در این دوره کارفرما شخص را بیمه کند آن شخص می تواند اقامت دائم خود را اخذ نماید.

خدمات موسسه در خصوص اعزام دانشجو به فرانسه

  • معرفی شهر و دانشگاه معتبر، متناسب با بودجه مالی و شرایط عمومی متقاضی
  • ویرایش و تصحیح کلیه مدارک لازم جهت درخواست پذیرش و تشکیل پرونده
  • تهیه متن نامه برای مکاتبات با گروه ها و اساتید
  • تعیین شیوه اقدام و مساعدت در تکمیل فرم های مربوطه
  • ارائه راهکارهای موثر جهت افزایش ضریب موافقت با اعطای ویزای تحصیلی
  • ویرایش و باز بینی انگیزه نامه و بیوگرافی متقاضیان که از عوامل ضروری در اعطای ویزای تحصیلی است.
  • ارائه اطلاعات ضروری به منظور کاهش هزینه های تردد و اقامت در مقصد مورد نظر
  • رزرواسیون خوابگاه
  • کمک در خصوص اخذ بیمه
  • آموزش زبان فرانسوی از پایه تا اخذ مدرک مورد نیاز با تخفیفات ویژه (بسته طلایی)فرانسه در نیمکره شمالی و در غرب قاره اروپا قرار دارد نقشه فرانسه شبیه یک شش ضلعی می‌باشد و این کشور با شش کشور اروپایی دیگر مرز زمینی دارد.
    فرانسه که به عنوان کشور فرهنگ و هنر شناخته می شود چهارمین قدرت صنعتی جهان است. آموزش عالی در فرانسه یکی از متنوع ترین و کارآمد ترین نظام های آموزشی است. در فرانسه دانشگاه های ممتاز و دولتی بی نظیری چون دانشگاه های سوربون، پیر و مری کو ری پاریس 1 و بوزارت (هنرهای زیبا) پاریس و بسیاری دیگر با رتبه های جهانی بسیار مناسب بر اساس آخرین رتبه بندی QSوجود دارند.

    زبانفرانسوی زبان رسمی و اداری در فرانسه می باشد, مردم فرانسه کما بیش به زبان انگلیسی تسلط دارند اما برای راحتتر زندگی کردن در این کشور شناختن و تسلط به زبان فرانسوی ضروریست.

    مردمفرانسوی ها مردمی مهربان و فرهیخته هستند و احترام بسیاری برای خارجیانی که به این زبان صحبت می کنند قایل می باشند. در این کشور خارجی های زیادی از شمال و مرکز افریقا هستند. در جنوب فرانسه مردم خونگرم تری نسبت به قسمت های شمالی و مرکزی فرانسه یافت می شود و ورود به فضاهای اجتماعی فرانسویها در این مناطق بیشتر و آسانتر است.

مذاهببعد از جداسازی دولت از کلیسا در 9 سپتامبر 1905 فرانسه کشوری لائیک یا همان سکولاریسم شد. هم اکنون اکثر مردم این کشور کاتولیک می باشند حدود 53% و 32% از مردم در این کشور بدون مذهب می باشند، حدود 6% از مردم مسلمان بوده و 1% از مردم آئین یهودیت را قبول دارند.

گردشگریتوریسم یکی از مهمترین منابع اقتصادی در فرانسه است این کشور از سال 1990 اولین کشور جذب کننده ی توریست در جهان می باشد فرانسه کشوریست که به دلیل داشتن تنوع بزرگ زیست محیطی و طبیعی و غنی بودن آثار تاریخی، فرهنگی و هنری و هم چنین آب و هوای مطبوع سالیانه بیش از 83 میلیون جهانگرد را به خود جذب می کند.

اقتصادفرانسه چهارمین قدرت صنعتی جهان است بزرگترین کشور اروپای غربی و بعد از اوکراین دومین کشور بزرگ اروپاست. فرانسه یکی از اعضای موسس اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد می‌باشد. دولت سوسیالیست بسیاری از شرکت های بزرگ بانک ها و بیمه ها را خصوصی اعلام نمود اما چندین شرکت بزرگ مانند ایر فرانس، فرانس تله کوم، رنو و تالس در اختیار دولت است. از جمله صنایع مهم این کشور می توان به صنایع فلز کاری، ماشین آلات، شیمیایی، مشروبات و هم چنین هواپیما سازی، کشتی سازی، پتروشیمی، نظامی و اتمی می توان اشاره کرد. گندم، جو، سیب‌زمینی، چغندر قند، سیب، ذرت، برنج، انگور، ماهی، گاو و خوک نیز مهم‌ترین محصولات کشاورزی و دامپروری کشور را تشکیل می‌دهند.

 آب و هوا در برخی شهرهای مهم فرانسهفرانسه از آب و هوایی متعادل و 4 فصل برخوردار است که بر حسب نواحی کمی متفاوت است:
شهر های اصلی فرانسه همچون بوردو که شهری دانشگاهی است و دارای موسسات آموزش عالی مطرحی در سطح جهانی است دارای آب و هوایی حداقل 8.5 در طول زمستان و حداکثر 38 در طول تابستان است. لیون دیگر شهر مهم فرانسه که محل استقرار موسسات بزرگ بین المللی همچون (interpole. Ironies etc) است دارای آب و هوایی حداقل 7.5 در طول زمستان و حداکثر 37.6 در طول تابستان است. پاریس پایتخت این کشور و شهر دانشگاههای معتبری چون سوربون و پیر مری کوری نیز دارای آب و هوایی متعادل بوده و حداقل دمای هوا در طول زمستان به 6 درجه و در طول تابستان به 39.3 درجه نیز میرسد باران های بهاری در این شهر نیز فراوان است.

تولوز دیگر شهر مهم فرانسه که فعالیت مهمی در بخش هوایی و فضایی را از ان خود ساخته و در مناطق جنوبی فرانسه واقع شده دارای آب و هوایی حداقل. 9.3 در طول زمستان و حداکثر 40 در طول تابستان است. مونپولیه مرکز لانگ دوک روسیون و نیز 8 امین شهر بزرگ و مهم فرانسه است این شهر اقتصادی را بر مبنای پیشرفتهای علمی و خدماتی پیرامون شرکت های بزرگی چون IBM ،DELL ،HORIBA ،PC softو Alstomاست تخصص هایی همانند کشاورزی، محیط زیست و بهداشت نیز در این شهر سهم بسزایی دارند و دارای آب و هوایی مدیترانه ای حداقل 9.5 در طول زمستان و حداکثر 39.5 در طول تابستان است.

Post Author: jondisha

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *